۶ پاسخ

دستگاه بگیر عزیزم ۲ روزه خوب میشه
هوای خونه رو خنک نگه دار خودتم گرمی اینا نحور

من ۱۲ بود عزیزم دستگاه اوردم خونه دوروز بعد۵شد

دستگاه بگیرید از تجهیزات پزشکی بذارید زیر دستگاه خیلیه اگه به ۲۲ برسه باید خونش رو عوض کنید عزیزم

ب نظرم دستگاه بگیر خونه خیلی خوبه

منم درگیر زردیم درجه ۱۵ امشب میشه شب سوم ولی باز حس میکنم صورتش هنو زرده

وای چ زیاد

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۷ ماهگی
مامان نورا💗🫀 مامان نورا💗🫀 ۵ ماهگی
مامان ماهلین جان💓 مامان ماهلین جان💓 ۱۴ ماهگی
مامان نویان _فرهان مامان نویان _فرهان ۳ ماهگی