۱۷ پاسخ

آره امازیاداستفاده نکن چراشیرخودتو نمیریزی زودبازمیشه

به نظرم به جای داروی شیمیایی که عوارض داشته باشه شیر خودت دو قطره بریز باز میشه

واس پسرم گرفتم

ارع مال منم همینه

اره همینه عزیزم

اره خیلی خوبه

چرا شیر خودتو نمیریزی

زياد نريز مخاطش خشك ميشه

سلام عزیزم آره همینه منم میریزم خیلی خوبه بعدش میاد پایین با پوآر تمیز کن

منم اسپرشودارم

آره خوبه

اره همین رو بریز . خیلی خوبه باعث میشه سرما هم نخوره من الان هر روز برای دخترم میزنم

چرا قطره داده
از همین اسپری هس
اسپری راحت تری

اره من دکترش گفت قبل هربار شیر خوردن بریزم تو بینیش

اره همینه

منکه بزرگسالمم دکتر همینو داده

بله همینه ۴ساعت ی بار برید

سوال های مرتبط