۳ پاسخ

واسه پسراولم گفته بودن هر هشت ساعت یه قطره هر‌بینی
ولی من شیر خودمو دوتا قطره میریزم داخل بینیش عطسه میکنه هرچی هست میاد بیرون

هر ۴ساعت هر سوراخ بینی ی قطره

واسه بچه های زیر دوسال دوتا قطره

سوال های مرتبط

مامان آرن و تودلی مامان آرن و تودلی هفته یازدهم بارداری
مامان مهــــوا مامان مهــــوا ۸ ماهگی