۳ پاسخ

قطره دادنش سخته نمی‌فهمی چند قطره ریختی
اسپری همینو بگیر دارن داروخانه ها

هروقت کیپ شد بزن یه قطره با فین گیر خالی کن بینیش رو.. البته من شیر خودمو میدوشم میریزم تو دماغش از این قطره هم بهتر باز میکنه

این اب نمکه چیزخاثی نیست ک ، هروقت کیپ شد بزن به ساعتش خیلی نگاه نکن

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان 🩷باران مامان 🩷باران ۴ ماهگی