۸ پاسخ

مامانم همیشه برامون از فیروز استفاده کرده خیلی راضی بوده...
منم میخام فیروز استفاده کنم

فیروز از بی بی لند خیلی بهتره

عزیزم برنامه میلی رو داری

من فیروز گرفتم

فیروزه چون همیشه استفاده کردم به چیزی دیگه ای اعتماد ندارم

من بی بی لند گرفتم

فیروز خوبه

سلام گلم فیروز عالیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری