سلام علیکم
این متن با دقت بخوان
طبیب یا پزشک خدای انسان نیست که انسان ناامید کند اگر خداوند دردی به بندش داده حتما درمانش هم داده پزشکان خیانت بزرگی در حق انسانها میکنند
درصورتی که خداوند شفا را در طبیعت آفریده بنده اطلاع دارم برادران و خواهران زیادی داخل این برنامه گهواره چشم انتظار یک درمان ساده هستن ولی علم پزشکی مانع درمان این عزیزان شده درمان در طبیعت خداوند بزگ است
همینطور که پرندگان خزندگان از گیاهان استفاده میکنند هیچ کدام از این موارد مشکل نازایی ندارند
هر نوع غذایی که خداوند برای شما افریذه استفاده کنید که شفا در گیاهان است
روزی که غذای انسان شیمیایی شد باعت شد این همه بیماری زیاد شود قرص شیمیایی عمل جراحی خداوند اینها برای ما نفرستاده اگر دارو شیمیایی پاسخ گو بود این همه عمل جراحی نبود عمل چشم گوش بینی تیروئید کبد معده روده کمر رحم پروستات و غیره
اسپرم اهدایی و رحم اجاره ای
نظر بنده طب گیاهی طب خداست پناه ببرید به خداوند بزرگ
طبیب محمدی
09013308696
یا مَنْ اِسْمُهُ دَوآءٌ وَ ذِکْرُهُ شِفآءٌ یا مَنْ یَجْعَلُ الشِّفاءَ فیما یَشاءُ مِنَ الاَْشْیاءِ
اى که نامش دوا و ذکرش شفا است
اى که بنهد شفا را در هر چیزى که خواهد
ای مرهم درد همه دردمندان
لباس عافیت برتن همه بیماران بپوشان
خواهران عزیزم سلام یک خبر خوب برای شماها
هر کدام از شماها مشکل نازایی دارید
طب اسلامی شهرستان کوار درمان ناباروری را بصورت رایگان درمان میکنند
بازم تاکید میکنم ایشان توضیح دادند و قسم خوردن کسانی که مشکل نازایی دارند بصورت رایگان درمان میکنند
برای اعتقاد پیدا کردن شماها و راست و دروغ بودن این موضوع میتوانید یک پیامک ایتا برایشان بفرستین بگید درمان نازایی و کلیپ درمان شدگانش برای شما بفرستن خواهران به خدا قسم همه خانمهای که نازایی داشتن حتی بچه هاشون هم به دنیا امده و کلیپها را براتون میفرستند
بازم تاکید میکنم کل بیماران نازایی بصورت رایگان درمان میکنند
کوتاهی نکنید یک پیامک برایشان بفرستین اول درمان شدگان ببینید بعد تماس بگیرید
09012967237
طب اسلامی محمدی در شهرستان کوار 09013308696
اگر این متن حقیقت داشت خواهش میکنم خواهش میکنم برای هر کسی که مشکل نازایی دارد بفرستین
منم تنبلی تخمدان دارم دو بار همون ماه اول باردار شدم ولی ۵.۶ هفته سقط میشه. دکتر گفت احتمالا تخمکت ضعیفه .چکار کنم؟؟؟؟
من ژل رویال گرفتم
ورزشم میکنم
غذامم کم کردم
منم تنبلی تخمدان دارم اینماه هم فکر نکنم حامله باشم چون ۲۱ آبان پریود شدم دوباره امروزم خون ریزی دارم به همون شکل پریود قبلم نمیدونمچرا اینجوریم
اصن ترسناک نیس
عزیزم تلاش کن تا رژیم غذایی باید بگیری ورزش کنی یوگا و بعضی دمنوشا باید بخوری همینطور در کنارش مکمل منم ۲۰ساله سندروم پلی کیستیک دارم اما خداروشکر سه تا دختر دارم هر بار بارداریم به سختی بوده اما ناامید نشدم الانم در اقدام هستم پنج ماهه اقدامم هنوز باردار نیستم ان شاالله این ماه ببینم چی میشه ۴روز دیگه وقت پریودیمه
خدابزرگه
دقیقا عین سونوی من و منی ک نزدیک سه سال اقدامم و هرچی مکمل خوردم فایده نداشت دکترهم ک بریم با تجویز قرصاش میزنه ی جا دیگمون عیب میکنه
گریه نکن فقطط با باشگاه حل پیاده روی حل میشه
گلم برو باشگاه مال من شدید رفتم باشگاه از85 شدم79... رژیم بگیر پیادع روی کن شیرینی بستنی اینا بزار کنار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.