خانوما سرویکس زیر چند باشه شرکلاژ میکنن

۹ پاسخ

من 28بودم هفته پیش عمل کردم
البته بسته به شرایط داره ولی منم بارداری اولم بود دکتر گفت بهتره بشی چون نمیدونی چه چیزی قراره بشه

زیر ۲۹

زیر۲۵

زیر ۲۵
خودم ۲۶ بودم انجام دادم

اگ ۳۰ ۲۹ اینا باشه سابقه زایمان زود رس نداشته باشی استراحت و شیاف میدن...ولی پایین تر بیاد معمولا ریسک نمیکنن سرکلاژ..منم ۲۹ ام😩فعلا استراحتم

من انتی۳۶بودگفته استراحت کن،فردامیرم آنومالی

من دکترم گفت زیر ۲۰ سرکلاژ میکنه

کتابیش زیر ۲۵ میلیمتره ، ولی بستگی به شرایط بالینی هم داره
بعضی پزشکا طول کمتر بعضی هم بیشتر رو میبرن سرکلاژ

زیر ۲۹ اینا باز بستگی ب باردارید داره..سرویکست چنده؟

سوال های مرتبط

مامان نیک 💙 مامان نیک 💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان ماهان بالام 💙 مامان ماهان بالام 💙 ۷ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته بیستم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ائل آی🩷 مامان ائل آی🩷 ۴ ماهگی