اگه دکتر بری واسه ۸ هفته سونو تشکیل قلب و چکاب کامل برات مینویسه ک انجام بدی جواباشونو ببری پیشش ببینه بر اساس اون آزمایشا دارو بهت میده .بعدش واست سونو و آزمایش ان تی مینویسه ک ۱۲ هفته باید انجام بدی عزیزم
۸هفته سنوقلب
۱۳هفته ان تی
۱۸هفته انومالی
۲۴هفته ازمایش قند
۳۲هفته سنووزن
زایمان😁
من وایسادم هشت هفتم پر بشه برم سونو قلب بعد برام آزمایش های اولیه بارداری بنویسه
برای منم سواله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.