۴ پاسخ

سلام منم ۳۰ روزه هست میگن ۱۴ روز به پریود بعدی میشه تخمک گزاری حساب کردم می‌شه روز( ۱۶ و۱۷ )از روز ۱۴ دیگه کیت بزن ببین کی میشه

۱۲خواستم بنویسم من از۱۲ نبردم کامل دیگ خطاش پر رنگ تر مبشد

سیکل سی روزه رو از ۱۳ ام بزار...فقط با اولین ادرارت نباشه ها هر دفعه ام تو یه زمان مشخص بزار

از ۱۴به بعد بزار من میزاشتم

سوال های مرتبط

مامان اویان مامان اویان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرسام مامان امیرسام قصد بارداری
مامان حامی مامان حامی هفته بیستم بارداری