🥲🥲🥲🥲دارم لفت میدم از این دنیا با این سرماخوردگی

۳ پاسخ

مایعات زیاد بخور هر دقیقه آب نمک قرقره کن.آش اوماج درست کن پیازش رو بیشتر بریز.شلغم بخور.میوه ویتامین سی بخور

تا،سرم نزنی خوب نمیشی

برو دکتر نذار تو بدنت بمونه

سوال های مرتبط

مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان المیرا بانو❤️🧸 مامان المیرا بانو❤️🧸 ۱۲ ماهگی
مامان دلارز🐥🥹 مامان دلارز🐥🥹 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو🎀🐣 مامان جوجو🎀🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری