سرما خوردگی تو بارداری خر است😪😪😪🥲🥲🥲🥲

۶ پاسخ

منم یه هفتس درگیرشم لعنتی خوب نمیشهه

خیلی سرما خوردگی بده تو بارداری شما تو سرما خوردگی چیزی مصرف کردی

ولی خدا من‌دوس دار❤️😂 همیشه سرماخوردم وحشنتان تا ده بیس روز اما وقتی حامله شد یکی دوبار مریض سدم اونم‌درحد دوروز واقعا بارداریم عالی بدون عذاب دار میگذر خدایاشکرت

ای گفتی

ت شیردهی خررر تر است🙄😑

منم هم هفته ت بودم سرماخوردم عفونت کردم دیونه شدم

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین💎 مامان آرین💎 ۸ ماهگی