منم فقط سرفه میزنم تمام رحمم و شکمم درد میکنه🥲
منم یهو سرماخوردم اومدم دکتر بستریم کردن گفتن آنفولانزاس
امروز بعد ۶ روز بستری بودن مرخص میشم
من انفولانزا بود خیلی وحشتناک هنوزم گلوم درگیره فقط دکتر رفتم خوب شدم و فرنی نشاسته گلو نرممیکنه بقیه چیزا جواب نداد
اخ منم سردرد دارم میمیرم😢چشام درد میکنه میخوام هواربزنم
منم تازه خلاص شدم، فقط پرتقال و لیمو شیرین، اب عسل و لیمو ترش، اش سرماخوردگی بدون فلفل البته، و قرقره با اب نمک
وای منم سرما خوردم ایقد حالم بده،گلوم پر از التهابه ،سینوسام پرشدن تمام صورتم درد میکنه ،نمیدونم چیکارکنم
برو دکتر دارو بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.