سرما خوردگی چی میگه این وسط .چیکاررکنم زود خوب بشم 🥲🥲

۷ پاسخ

منم فقط سرفه میزنم تمام رحمم و شکمم درد میکنه🥲

منم یهو سرماخوردم اومدم دکتر بستریم کردن گفتن آنفولانزاس
امروز بعد ۶ روز بستری بودن مرخص میشم

من انفولانزا بود خیلی وحشتناک هنوزم گلوم درگیره فقط دکتر رفتم‌ خوب شدم و فرنی نشاسته گلو نرم‌میکنه بقیه چیزا جواب نداد

اخ منم سردرد دارم میمیرم😢چشام درد میکنه میخوام هواربزنم

منم تازه خلاص شدم، فقط پرتقال و لیمو شیرین، اب عسل و لیمو ترش، اش سرماخوردگی بدون فلفل البته، و قرقره با اب نمک

وای منم سرما خوردم ایقد حالم بده،گلوم پر از التهابه ،سینوسام پرشدن تمام صورتم درد میکنه ،نمیدونم چیکارکنم

برو دکتر دارو بده

سوال های مرتبط