۵ پاسخ

چون منم هرروز قرص میخورم تیرویید دارم

اگ دارو بخوری ن

چند بود عدد تیروئیدت عزیزم؟
منم ایندفعه ازمایشم لب مرز بود دکتر بهم قرص داده میخورم
دکتر گفت ضرر نداره ولی باید قرص رو بخورم ک کنترل شه

منم دارم کم کار قرص میخورم هرروز

نه ولی کنترلش کن

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی