۶ پاسخ

من ماهی یبار جیگر خوردم کمخونی دارم
اولا مال مرغ نخور دوما دوماه اول میگن نخوری ویتامین آ زیاد داره

من چندین بار خوردم تو بارداری خداروشکر هیچ مشکلی هم ایجاد نشد

نه اصلا نخور
با مشورت دکتر اگه گفت بخور

دکتر من گفت ماهی یکبار

کم بخوری نه

نه یذره بخور

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزم👶🏻💗 مامان معجزم👶🏻💗 ۴ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی