خانما چند هفتگی بریم انتی؟

۱۱ پاسخ

من ۱۲ هفته و ۱ روز رفتم

من دکترم ۱۲هفته کامل سونو نوشته

من 12 هفته و یک روز رفتم

دوازده هفته یکی دو روز بهترین زمانشه

۱۲ هفته و سه روز بهترین زمانه
من ۱۲ هفته پنج روز رفتم

من امروز ۱۱هفته و۶روزم دکترم امروز بهم نوبت داده واسه انتی

من ۱۲ هفته رفتم ان تی

منم این سوالمه کی برم الان ۱۰ هفته و ۴ روزمه برام زدن ۲۲ آذر ولی حس میکنم دیره؟و اینکه باید قبلش نوبت از سونوگرافی بگیرم؟

۱۲ هفته ک شدی برو بهترین تایم همون ۱۲ هفتس

من ۱۲هفته چهار روز رفتم

بهترین زمان 12 هفته و دو روز هست
از 11 هفته و سه روز تا 13 هفته و دو روز میشه رفت

سوال های مرتبط

مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان سینا مامان سینا هفته سیزدهم بارداری
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سیزدهم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علی و تودلی مامان علی و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارمین و کشمشی مامان سارمین و کشمشی هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته هفدهم بارداری