۷ پاسخ

سلام ، گفت و گوها برام باز نمیشه ، ویزیت شدی پیش دکتر چگینی؟

مامان هامین تصمیم گرفتی پیش کی سزارین کنی؟

من بیمه تکمیلی دارم ولی خب ۲۰ تومن زیر میزی ام زیاده بنظرم

سلام ، شما تصمیم گرفتید کجا سزارین‌کنید ؟

سلام شما از خمین هستید سوال داشتم؟

اینطور ک معلومه اراک و خمین سزارین نمیکنن
میگن باید برید قم یا اصفهان 🤦🏻‍♀

اراک هیچ کدوم از دکترا قبول نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان دونه برف🩷❄️👼 مامان دونه برف🩷❄️👼 هفته سی‌ونهم بارداری