۵ پاسخ

رورئک خوب نیست برا لگن و کمر...حوصله داشته باش منم با کمک میشینه بزار روال طبیعی طی میکنن چشم بهم بزنی میبینی میره مدرسه 😂

از بچه ۵ماهه چه توقعی داری بچه باید از ۷و ۸ ماه به بعد مستقل بشینه

طبیعی دختر منم خودم بالشت میزارم پشت وکنارش. روروئک میگن خوب نیست

اره بابا طبیعیه

آره چرا نمیشه بزار

سوال های مرتبط

مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱۵ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی