۹ پاسخ

باهمسرمم مشکل دارم این ازمایشم شد قوز بالای قوز بخدا دیگه توان ندارم

ازمایشم مشکل داشت

اره دادم

دکترم گفت ازمایش بالا وپایین شده باید تکرار بشه فقط درهمین حد توضیح داد گفتم چی بالا وپایین شده گفت خون بدنم

خوب همین غربالگری مرحله اول انتی

میشه نگاش کنی

تصویر

این عکس سنوی منه

تصویر

منم دادم هنوزش جوابش نیومده .شما به چه دلیل برات نوشتن

۱۶ هفته دقیق

سوال های مرتبط

مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری