۵ پاسخ

حتما دکتر برو که مسمومیت بارداری نگیری باید دارو بخوری

باید به دکتر بگی بهت قرص فشار بده ، سرخود چیزی نخورید
اگه فشارخون پایین نیاد ممکنه بچه خفه بشه یا به مغزش فشار وارد بشه
من توی همه بارداری هام از ماه ۳ قرص فشار میخورم
هفته تون هم بالا هست حتما با پزشک مشورت کنید

وای من همیشه فشارم بالاست مخصوصا حرص و جوش میزنم😓

آبغوره بدون نمک

یکم اب لیمو با اب قاطی کن بخور میاره پااین

سوال های مرتبط

مامان گل دختر وپسرم مامان گل دختر وپسرم ۴ ماهگی
مامان مهرسام😍 مامان مهرسام😍 ۸ ماهگی
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی