۵ پاسخ

علائم خاصی هم داری وقتی کیست داری؟

عزیزم مشکل جدی ای نیست میتونی با دارو کنترلش کنی عزیزم
استرس واست سمِ بسپار به خدا

وایی خداکنه کیستت خفیف نباشه ماله من خفیفه آمپول زدم قرص خوردم اما هیچ خبری از خوب شدن و پریود شدن نیست

من کیستم ۵نیم سانته

اشکال نداره یک ماه قرص ال دی بخوری خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وپنجم بارداری