۱۰ پاسخ

دکتر من گفت خوبه جای نگرانی نداره

من انتیم۳۸ انومالییم ۳۱ هیچکارسپردم ب خدا 😍🥲

مال من ۳۰ بود
هرشب پروژسترون استفاده میکنم فقط دیگه کار خاصی نمیکنم استراحتم ندارم

دکتر گفت خوبه شیاف و داروهامم قطع کرد استرس نداشته باش

بالا نمیره اصلا

نه چرا ناراحت باشی من ازاول ۳۰ و31بود هرچی هم ازدکترمیپرسیدم میگفت خوبه تازه خونمون طبقه 4هست بدون آسانسور
ولی دیگه خودم رعایت میکردم

منم همینه ولی دکتر گفت خوبه استرس نداشته باش من تازه خونمون پله هم داره با بچه کوچیک

استراحت و شیاف
رابطه نداشته باش دسشویی فرنگی استفاده کن پله بالاپایین نکن

آمپول پروژسترون شیاف پروژسترون استراحت

من ۳۰بود ولی دکتر نگفت خطر داره .شیاف پروژسترون تا سه ماه استفاده کردم.الان دیگه نمیزنم

سوال های مرتبط

مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محمد جان مامان محمد جان هفته سی‌وششم بارداری