خانوما این صندلیا برا از پوشک گرفتن بچه خوبع؟؟

۱۱ پاسخ

اصلا نخر به درد نمیخوره مخصوصا اگر بچه ات تپل روش اذیت میشه نمیشینه من که تبدیل توالت فرنگی گرفتم هم نرم هم راحت هم بچه روش میشنه اذیت نمیشه میشنه راحت طولانی خسته نمیشه
با اونا زود پاهاش خسته میشه پا میشه

خوب هست خب ولی تو خونه عادت می‌کنه تو باید سرویس عادتش بدی خب

من برای دکترم حالت صندلی بود گرفتم خیلی خوب بود

اصلا نمیشینه روی اینا . روی زمین هم پاهاش درد میگیره خودش اذیت میشه

اره. دیگه تا کم کم خودش دیگه یاد میگیره میره میشنه روش وقتی دستشوی داره

نه من اصلا بدرد نخورد پسرم اصلا ننشت

سلام اره من هم از این ها برای دخترم. استفاده کرد. حوب بود براش. کار ساز بود

اره خوبه

من برای دلسا ازینا گرفتم خوب بود

تصویر

برا دخترم صندلی استفاده کردم خیلی خوب بود عادت کرده بود بهش دیگه ولی این مدل نبود

اینا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان همتا و بردیا مامان همتا و بردیا ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته هفدهم بارداری
مامان ایلماه و شاهان مامان ایلماه و شاهان ۵ ماهگی
مامان بادوم طلا مامان بادوم طلا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نوران مامان نوران ۹ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری