مامانا
اینجا کسی به بچش امگا ۳ میده؟

۵ پاسخ

بله با تجویز دکتر

من یه مدت کلوی کیدز دادم رفلاکسش تشدید شد ندادم

کلوی کیدز میدم امگا ۳ داره

نه عزیزم

شربت امگا۳؟رو قوطیش نوشته بالای ۳ سال

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان امید مامان امید ۱ سالگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان فرشته هام مامان فرشته هام ۲ سالگی
مامان (دلانا)💗 مامان (دلانا)💗 ۱ سالگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد