چطورین خانما کسی اینجا به بچش امگا 3 میده؟

۶ پاسخ

بله من میدم

چجوری امگا 3 بخوردش میدی؟؟؟

زیر یکسال به کلیه اسیب میزنه
سر خود نده فقط

من خودم میخورم بخاطر دخترم

مامانی چرا میدی امگا ۳؟

برا دور سر میدی؟؟

سوال های مرتبط

مامان دختر باباش مامان دختر باباش ۱ سالگی
مامان دخترا👩‍👧‍👧 مامان دخترا👩‍👧‍👧 ۱ سالگی