۳ پاسخ

بهتره نخورزن، فقط غرغره کنین

نه دیفن هیدرامین ساده مشکلی نداره فقط کوچولوتون خواب الو میشه

منم خوردم ولی نمیدونم ضرر داشته یانه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار😍 مامان مهدیار😍 ۱۶ ماهگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هفدهم بارداری