من دیشب شب ۱۴ بود ک اقدام کردم ب نظرتون کی دوباره اقدام کنم ؟؟

۵ پاسخ

بستگی به این داره که دوره شما چند روزه است؟؟

یه شب در میون پشت سرهم نداشته باش میگن اسپرم ضعیف میشه

دیشب داشتی امشب نداشته باش دوباره فردا شب داشته باش
اینجوری اسپرم قوی تر میشه و احتمال رسیدنش به تخمک بیشتر میشه گلم

من رفتم دکتر به من گفت از شب دهم اقدام کن یه شب در میون روز 14که رسیدی 3شب پشت سر هم اقدام کن بعد اون باز یه شب درمیون تا شب 20

یک شب در میون اقدام داشته باش عزیزم

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری