۱ پاسخ

والا قدیمیا میگفتن نشونه
اینکه پهلوهاشون سرما
خورده اما حرفشون هم
حرف بود میخوای پهلوهاشو
ببند با روغن محلی اول چربش کن

سوال های مرتبط

مامان گوزل قیزیم🩷 مامان گوزل قیزیم🩷 ۱۵ ماهگی