مادرا اب هویج ب بچع۱۱ ماهه بدم یانع مجاز

۳ پاسخ

اره مجازه

من ک میدم

بدع من 8 ماهه بود دادم این حرفا چیه واقعا مگه میوه هم واسه بچه بد میشه ک

سوال های مرتبط

مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۱ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱ سالگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان حلما🫀 مامان حلما🫀 ۲ سالگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی
مامان محمد حیدر مامان محمد حیدر ۱۴ ماهگی
مامان فاطمه بهاروعلی مامان فاطمه بهاروعلی ۴ ماهگی