۴ پاسخ

تشکرازهمه

اره عالیه بخور نوش جونت

آره عزیزم آب مرکباتم خیلی خوبه من خودم آب پرتقال شیرمو زیاد میکرد مقوی ام هست

اب سیب و هویج بگیر باهم بخور اتفاقا واسه سرماخوردگی خیلی خوبه فقط زیاد نتور ک سنگینی نکنه

سوال های مرتبط

مامان علیسان قندون🧸 مامان علیسان قندون🧸 ۱ سالگی