مامانا تب پسرم 37.2خوبه یا بالاست

۴ پاسخ

خوبه عزیزم دمای بدنش هست

تا ۳۷.۵ خوبه بعد اون تب حساب میشه

خوبعع

خوبه ۳۷.۵ ب بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان آرشام مامان آرشام ۱ سالگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی