بچها تب بچ بالاست چطوره ؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بالاس بیارش ۳۶

بالای ۳۸ تب حساب میشه
مرتب بااب ولرم پاشویه کنه
اگه گلاب داره بااون پاشویه کن
من شنیدم پیازم تب رو میاره پایین
کف پاهاش پیاز بذار

یا شیاف بزار

۳۸ نیمه بالایه

استامینفن بهش بده پاشویش کن

دمای نرمال ۳۶/۵تا ۳۷/۵هست
آره عزیزم بالاست...لباساشو کم کن ...بعد پاشویه بده با آب ولرم

استامینوفن بده

اره سریع لباسش کم کن دارو بده بهش پیاز بزار تو جورابش

اره باید بیاد رو ۳۶

بالایه

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان آرتا مامان آرتا ۱۴ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سارینا جان مامان سارینا جان ۱ سالگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۷ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱ سالگی