خانما قطره آ د شما چجوری استفاده میکنین

۵ پاسخ

میشه قطره با شیرخشک بهش بدیم ۲۴ قطره گفته بدم

هر صبح ۱ سی سی

۲۰ دقیقه یا نیم ساعت بعد از اینکه شیر خورد ۲۵ قطره با سر شیشه شیر میدم

من هر ۱۲ ساعت ۱۰ قطره
البته طبق نظر پزشک

من هروز صب ۲۵ قطره از ۵ روزگیش

سوال های مرتبط

مامان 💙طاها 💙 مامان 💙طاها 💙 ۱ ماهگی
مامان دايان🩵 مامان دايان🩵 ۱۵ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی