قطره نیستاتین رو چجوری استفاده میکنین ؟؟؟؟؟

۴ پاسخ

پسر من برفکش زیاد بود دکتر گفت هر 6 ساعت 25 قطره بده بخوره . با گوش پاک کن هم به لثه هاش و لپ هاش میکشیدم

هم باید به بچه بدی هم باید رو سینه خودت بزنی اگه شیر خودتو میدی

بستگی به برفک داره، واسه پسر من زیاد بود و دکترش گفت هر شش ساعت ۲۵ قطره.

روزی ۴ باز با قطره چکان میریزی رو زبونش ۱۰ قطره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی
مامان دايان🩵 مامان دايان🩵 ۱۵ ماهگی
مامان نیلا🥰♥️🥺 مامان نیلا🥰♥️🥺 ۳ ماهگی