بچه ها شله زرد میتونم یخورم؟


بارداری

۱۱ پاسخ

من باشم نمیخورم عزیزم. درسته در حد غذا میگن اشکالی نداره اما خب هیچ خاصیتی نداره بلکه ممکنه ضرر داشته باشه.برنج که ارسنیک داره؛ زعفرون و دارچین که بده؛ شکر هم که بده

عزیزم من چای ماسالا و کرک و زعفرون زیاد خوردم و گاهی باز میخورم هم گرمونه بخور گلم

در حد یک پیاله اشکال ندارع منم میخورم

کم بخور چون قند داره توی بارداری قند و فشار زود بالا میره

نه زعفرون و دارچین خوب نیس

الان ک هفتت بالاس

نوش جونت اگه دیابت نداری

آره بابا هفته ات بالاست....مگه چقدر قراره بخوریم ...من الان نصفه کاسه رو خوردم

بخور نوش جونت من خوردم اونم خیلی

زعفرون داره دارچین داره بنظرم نخوری بهتره

بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان ماهان و آوینا مامان ماهان و آوینا ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری