سربچه بالا باشه چند هفته برمیدارن

۳ پاسخ

۳۹ مال من تا ۳۸ بالا بود برنداشتن‌ ۳۹ برگشت😂🤣منم رفتم سزارین اختیاری

بستگی ب دکتر داره ولی ۳۸دیگه برمیدارن

۳۷ ۳۸هفته

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ ماهگی
مامان آیهان💛👶🏻 مامان آیهان💛👶🏻 ۳ ماهگی