۵ پاسخ

منم تا الان هیچ درد و انقباظ ندارم ،دلم میخواد زود زایمان کنم دیگه صبرم داره تمام میشه😔

من درد دارم شدید دیروز هم بعد از دوباره معاینه برای اولین بار افتادم لکه بینی درد پریودی دارم گفته هفته دیگه جمعه بیا

من دارم‌درد‌اتقباض ۲۲ آذر برام زده 😪

سریع برو بیمارستان
منم مثل تو بودم

سلام‌تاریخ زایمانتونو‌کی زده

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدهادی مامان محمدهادی هفته سی‌وهشتم بارداری