مامانا شعله زرد مشکلی نداره بخورم

۷ پاسخ

چون زعفرون داره یه کم بیشتر نخور

من از اول بارداریمم خوردم مشکلی نداشته

نه منکه خوردم بعد من تو بیشتر غذاهام زعفران میریزم

بخاطر زعفرانی ک داره فک کنم بده

کم بخور

😶😶😶ن

من چند روز پیش یه ظرف کوچیک خوردم مشکلی نداشت خداروشکر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان احسان مامان احسان ۳ ماهگی
مامان آنیتا و ایلیا مامان آنیتا و ایلیا ۵ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی