۳ پاسخ

اره رفلاکسش دوهفته دارو گرفت خوب شد خداروشکر

هنوز خوب خوب نشده ولی بهتره

سلام

دکتر پسرت کیه؟

سوال های مرتبط

مامان اورهان👶🏻💙 مامان اورهان👶🏻💙 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان نیکان💙 مامان نیکان💙 ۶ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی