سلاااام منم بستری شدم🥺بخاطرکاهش حرکت

۶ پاسخ

اگه بتا زدی که کاهش حرکتش عادیه

هوووف حتما توهم فرستادن امام
من از امیر و حکمت فرستادن اخر امام زاییدم😒انشالله چیزی نیس غصه نخور

میخوا زایمان کنی

منم از دیروز اسهال دلپیچه گرفتم بچه زیاد حرکت نمیکنه🥲

کجا بستری شدی؟؟؟؟ الهی سالم به دنیاش بیاری نگران هیچی نباش… این کاهش حرکات و اینا باعث نشه استرس بگیری ها… توکلت به خدا

مگ بچه تکون نمیخوره هیچ چراا

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم🧸🎈 مامان پناه خانوم🧸🎈 ۸ ماهگی
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی
مامان مامان کارن مامان مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وششم بارداری