شربت سفکسیم برا سرما خوردگی خوبه

۱ پاسخ

نه عزیز ، سرماخوردگی یه بیماریه ویروسیه در صورتی که این شربت برا بیماری های باکتری داره پس در کل مناسب نیست.

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی