خانوما برا سرماخوردگی چی خوبه سرماخوردم

۴ پاسخ

گفت مایعات زیاد بخور

من اینو میخورم هر ۸ ساعت مخصوص بارداربه

تصویر

منم سرما خوردم امردز رفتم دکتر بهم آزیتروماسین ۲۵۰ داد و استامینوفن ۳۲۵ دیفن هیدرامینم گفت قرقره کنم و سرم زد

باردار هستی

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شیکر مامان شیکر هفته یازدهم بارداری