سلام خانوما سرماخوردم چی میتونم بخورم خوب بشم؟🥺🙏

۲ پاسخ

عین من هیچی نمیتونیم بخوریم

دیفن هیدرامین و اب نمک قرقره کن جفتشو.شربت لیمو تازه با عسل.شیر گرم و زردچوبه.سوپ مقوی.دارو شیمیایی هیچی نمیتونی

سوال های مرتبط

مامان حسنا 🌱✨️ مامان حسنا 🌱✨️ ۶ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هرچی خدابخواد مامان هرچی خدابخواد هفته بیست‌وچهارم بارداری