سلام خانما سرماخوردم بدجور چی میتونم بخورم😑

۴ پاسخ

به نظرم دکتر نرو به جاش آب سیب آب هویچ لیمو شیرین سوپ فرنی آبجوش عسل با کمی آبلیمو پیاز خوردکن دورو بر خونه بزار انبر نسارا دود کن اگه سرفه نمیکنی اگه اسهالی یا بالا میاری کته با ماست و نعنا بخور خیلی خوبه تخم مرغ آبپز سبزیجات و میوه جات مایعات زیاد بخور

سوپ کم ادویه
عصاره گوشت
شربت عسل و لیمو

سوپ درست کن بخور اگه خیلی شدیده دکتر برو دارویی مناسب میده بهت ولی حتما بگو بارداری

حتما برو دکتر و بگو بارداری
دارو های مجاز میده اصلا خوب نیست همینجور بمونی ها

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وششم بارداری