من 8 هفتمه کسی لکه بینی خیلی کم داشته تو این دوران؟

۴ پاسخ

اره برو دکترزنانت سونومیکنه بعدم برات شیاف پروژسترون مینویسه

آره من داشتم رفتم دکترسونوم کرد گفت پشت کیسه آبت لخته خون هست شیاف واسم نوشت خوب شدم شیافشم فقط خارجیشوبگیرایرانیش بدردنمیخوره اصلا

نه خواهر

آره عزیزم من داشتم رفتم دکتر سونو برام نوشت بعدم شیاف داد گفت یه هفته استفاده کنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی ممد مامان نی نی ممد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته بیست‌ودوم بارداری