۶ پاسخ

قند اگه نداری که خوبه

بعد از آمپول ریه کاملا طبیعی هستش. خودش میاد پایین .

تا ۱۴۰خوبه ۲۰۰باید انسولین بزنی اگر خدای نکرده رفت بالا چند روز چیزا شیرین نخوری نمیره بالا
آب فراوان بخوری هی میری سرویس و قندت اصلا بالا نمیره

منم نداشتم منم بخاطر آمپول بتا این جوری شدم
اگر دکتر گفته نداری پس نداری چون من قبل آمپول یکم لب مرز بودم

شما از چند هفتگی گرفتی

آره سلام منم دیابت گرفتم از هفته. ۳۵

سوال های مرتبط

مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان سیده فاطمه♥️ مامان سیده فاطمه♥️ ۵ ماهگی
مامان 🩵هیروانم🩵 مامان 🩵هیروانم🩵 هفته سی‌ودوم بارداری