مامانا قندم ۹۱ بوده خوبه ب نظرتون؟؟

۳ پاسخ

قند ناشتا یا بعد از غذا؟

خوب بوده دیگه ناشتا نبودی

آره. بعد عذا؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی
مامان همتا و رستا مامان همتا و رستا روزهای ابتدایی تولد
مامان Diar👶🏻🩵 مامان Diar👶🏻🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی