خانوما رفلاکس چیه

۲ پاسخ

درد و ناراحتی در قفسه سینه یا بالای شکم (معده) که باعث تحریک پذیری نوزاد و گریه زیاد یا قوس کمر می شود.
اختلال خواب
افزایش وزن ضعیف
مشکلات تنفسی و قورت غذا (مثلاً خفگی ، خس خس یا سرفه زیاد)

ریفلاکس می تواند در اثر شل شدن دریچه بالای معده ایجاد شود و به محتویات معده اجازه دهد تا به سمت دهان بازگردد. بعضی اوقات اسید موجود در معده باعث تحریک پوشش معده و ناراحتی برخی از نوزادان می شود. با رشد نوزاد، این دریچه نیز رشد می کند و ریفلاکس بهبود می یابد.

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق ۴ سالگی
مامان کیان🧸 مامان کیان🧸 ۷ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان ۴ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۴ ماهگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۴ ماهگی
مامان آقا آرمان مامان آقا آرمان ۴ ماهگی
مامان دیار🤱🏻👑 مامان دیار🤱🏻👑 ۴ ماهگی
مامان آریان🩵🥹 مامان آریان🩵🥹 ۱ ماهگی