لبو نفخ داره ؟؟؟

۳ پاسخ

اره

اره هم‌ نفخ هم بادداره

من پسرم میخوره هم نفخ میگیره هم انگاری دل درد میگیره تازه فهمیدم

سوال های مرتبط

مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 ۱۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۴ ماهگی
مامان آیرا مامان آیرا ۱۳ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان علی‌جان مامان علی‌جان ۱۶ ماهگی
مامان داریوش مامان داریوش ۱۵ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۵ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان لوبیا قرمز مامان لوبیا قرمز ۱۵ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱۳ ماهگی
مامان پـاشـا مامان پـاشـا ۱۳ ماهگی