از چندماهگی دیگه آروق نگرفتید؟

۸ پاسخ

من از ۳ ماهگی شایدم زودتر نگرفتم آروغ داشته باشه میزنه خودش

فک کنم تا وقتی بتونه بشینه یا غلت بزنه باید آروقشونو بگیریم 😁

من هنوز میگیرم. میترسم دل درد شه

از اول سه ماهگی

۴ماهگی

من شبا نمیگرم روزا میگیرم

خودش خوابیده بعضی اوقات میزنه

من از دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۹ ماهگی
مامان نازدونه🌹 مامان نازدونه🌹 ۱ سالگی
مامان آنا نیلا مهربد مامان آنا نیلا مهربد ۴ ماهگی
مامان کارن وسورنا مامان کارن وسورنا ۱۳ ماهگی
مامان 💚سیدمحمد💚 مامان 💚سیدمحمد💚 ۱۱ ماهگی