هنوز باید آروق بگیرم؟

۴ پاسخ

نه من ک‌از ۴ ماهگی دیگه نگرفتم
ولی اگه رفلاکس داشته باشه بله

تا موقعی که یاد گرفت بشینه اره باید بگیری

نه بابا دیگه خودش میزنه اگه داشته باشه

بلههعههه

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل ها مامان قند و عسل ها ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۱ سالگی